Chapter 14

Red vs. Blue: Chapter 14

When the vehicle acquisition goes awry, Wash is forced to take matters into his own hands.

Binge Mode

More Red vs. Blue

See All Red vs. Blue Videos

Other Videos You'll Like

Comments (1161)

  • SGTFreckles FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    2 years ago

    Man....I miss badass Wash. They need to let him be badass again

  • BevedUpRose

    3 years ago

    Am I the only one that heard Grif ask for "Gay Mags" when the gold plated vaginas thing didn't work out?

  • aliciawylde

    3 years ago

    Wash taking down that ship was smooth as fuck

  • bigredtank69

    4 years ago

    did anyone else notice when church was calling for tex he said Alison at the end? O.o

  • DrkTwilite

    4 years ago

    Gold Plated Vaginas

  • maaster_yoda

    4 years ago

    I know the Meta is supposed to be really menacing, but sometimes he does kind of sound like someone blowing through a straw into milkshake or something.

  • Mojo_Death

    4 years ago

    3 words guys... Gold Plated Vaginas

  • bobj769

    4 years ago

    "let's bargain"


    "hrhmrhmrhrhmrmhmhmhm robots and lasers, lasers and robots rmhrmhrhmr no shit rhmrmhrmhrmhmrmmm can you demote grif?"

    XD

  • NARUTEX

    4 years ago

    main just scared the crap out of me lol

  • NARUTEX

    4 years ago

    did caboose just have a good idea

  • marksman2025

    4 years ago

    .... why didnt i think of launching a fusion core and and skeet shooting it....... now i have to try.. TO HALO

  • SilverDust FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    4 years ago

    lol Sarge- "Robots and Lazers..Lazer's and Robots."

  • PvtHrseShoes

    4 years ago

    three words gold plated vaginas

  • Perraith

    4 years ago

    Wash, taking down a Hornet like a boss.

    "I really shouldn't even bother asking, should I?" - Wash

    "I don't know. Caboose? An idea? I think he's bluffing." - Church


    haha

  • Ghost1O4

    5 years ago

    Cabooses moment of true intelligence 4:48

  • JohnnyBounds

    5 years ago

    did anyone else think that they were just gonna go through the teleporter back in blood-gulch?

  • theONLYstils

    5 years ago

    god dam directer never shuts the fuck up

  • Sarge776

    5 years ago

    Notice how Washington displays premium bad-ass by shrugging off blood loss and machine gun fire while he knocks the fusion coil into the man-cannon.

  • Menyalion FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    5 years ago

    Anyone else find it funny that Wash goes from being the goofball during Project Freelancer to the baddass soldier in a few years?

  • EricCross FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    5 years ago

    wow...wow...wow...did anyone else see META on the back of the tank? o.O

  • NOBLEVortex

    5 years ago

    Sarge:*mumble mumble*...gold plated vagina...*mumble mumble"

  • NOBLEVortex

    5 years ago

    Anyone else think Sarge might have wanted to say: "Why dont we make a makeshift nuclear device and blow the entire place into Kingdom Hearts!"

  • gt_lightishred

    5 years ago

    Robots and lazers......lazers, and robots...Anyone else gettin' a Sarge-on?

  • TaffyT94

    5 years ago

    Oh, I love Caboose, he's so entertainingly simple and cute ^_^

  • cooleman

    5 years ago

    the noise meta makes is just creepy

  • epicknight45

    5 years ago

    Sarge: robots and lasers, laser, and robots

  • Wi1dwater742

    5 years ago

    gotta love cabose!

  • Randomcurry FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    5 years ago

    HOLY CRAP!!

    1: Cabose made sense
    2: He had a idea!!

  • Bam5109

    5 years ago

    any one elese see the other blues?

  • Bam5109

    5 years ago

    @AgentHunter
    On every reconstruction videos I see a comment by you GET A LIFE!

  • Reid.Ogilvie FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    5 years ago

    Stop imbelishing the already believe us.

  • DJOleman FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    6 years ago

    hmm. Looks like when Andy the bomb blew up he got reincarnated as a soldier.

  • AgentHunter

    6 years ago

    Holy shit....caboose's IQ Went from a negative 10 to a 20 on the plus side. Nice idea Caboose

  • AgentHunter

    6 years ago

    Did griff say milkshake when they were deciding on what they wanted from washington? LOL

  • Motormouth

    6 years ago

    I keep thinking of "Wash" as the Wash from Firefly / Serenity.

  • Kingstick07

    7 years ago

    Caboose deserves a promotion for that genius plan.

  • MarkV

    7 years ago

    great one on episode

  • stone0444

    7 years ago

    Hey whos hand was that... is donut in here?



    Blarg

  • snfowler

    7 years ago

    This video makes me want to get a dog and name him Mr. Chomps.

  • FernBurn

    7 years ago

    sdfgdsg

  • s1lverstrike FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    7 years ago

    caboose had a good idea...............................
    ITS A SIGHN OF THE COMING APOCALYPSE, TO THE BUNKER!!!!!!!! (mass screeming) lol

  • PeCoMa

    7 years ago

    Caboose had a good idea!!!

    and @2:35 : Cool Guys don't look at explosion!

  • MetalxNinja

    7 years ago

    "Robots and lasers...lasers and robots."

    Sarge is full of win. :D

  • dragonic13 FIRST Member Star(s) Indication of membership status - One star is a FIRST member, two stars is Double Gold

    8 years ago

    wow, the knocked out soldiers voice is the voice of andy the bomb. lol!

  • benny1000763

    8 years ago

    he also had a dog named Mr. Chomps

  • Tiffari

    8 years ago

    "Robots and lasers. Lasers and robots."
    All that you need in life right there.

  • johnnygoboom

    8 years ago

    Caboose and a good idea its the apocolips

  • Gatoradiated

    8 years ago

    Is it just me, or did Grif suggest "Gold-plated vagina" for the bargain?

  • Dshield1

    8 years ago

    Best Caboose rant ever!!!! "We're going to freelancer city, the place where freelancers from...."

  • Petu

    8 years ago

    Roosterteeth ftw! I love this episode lol